Klippremier: Owl City - Fire Flies

Egészen őszintén, eddig még egyszer sem hallottam az Owl City nevezetű zenekarról, vagyis ma is hálát adok az égnek a Myspace nevű találmányért, amiért felhívta a figyelmem erre a bandára.
Mivel, szerintem ti sem tudtok nagyon sok mindent, kaptok egy rövidke kis infót az Owl City-ről, a Fire Flies klipje előtt. Ezért meg mondjunk köszönetet a Wikipédiának.
Az Owl City egyetlen személyből álló banda, ő pedig nem más, mint Adam Young. Először a szülei pincéjében kezdte a zenélést, ami szerinte annak az eredménye, hogy álmatlanságban szenvedett akkoriban. Számait leginkább diszkó és Európai elektronikus zenék ihletik. Az Owl City a Myspace oldalon keresztül hatalmas rajongótáborra tett szert, ahol nagyjából 5 milliószor hallgatták meg számaikat, köztük a „Hello Seattle”-t, ami az egyik leghíresebbnek számít. Eddig három album jelent meg, a legutóbbi az „Ocean Eyes”, ami július 14 óta megvásárolható az iTunes-on.

Elismerem, hogy a számok első hallgatásra kicsit egyformának tűnhetnek, a nagyon hasonló elektronikus-pop beütés miatt, sőt, azt sem tudom mondani, hogy Adam Young valami nagyon egyedit alkotott volna. És mégis. Egyszerűen csak hallgatom, hallgatom, és csupa kellemes érzés jár át.
Az egyszerű, de mégis kreatív klipeknek meg mindig is óriási rajongója voltam, és a Fire Flies pont ilyen, szóval bátran kijelenthetem, hogy a mai talán legokosabb cselekedete volt, hogy felléptem a kora reggeli órákban Myspace-re.
Írta: Bebe
Owl City "Fireflies"


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése