derült égből demi

Kicsit megkésve, de Én is bepötyögnék ide néhány sort Lovato kisasszony új albumáról, a "Here We Go Again"-ről.

Sok helyen találkoztam már olyan kommentárokkal, hogy az első botrányosan ürülék formájúra sikeredett, és ezzel a második próbálkozásával sikerült Demi-nek, ha nem is csont nélkül, de a palánkba betalálnia. Számomora a hangzás nem sokat változott, mind a két albumot egyforma teljesítményűnek érzem, talán ha nagyon választanom kéne, Én is a kettes számúra voksolnék, de egyébként semmi nagy egetrengető változást nem észleltem.

Ez nem zavart. Egyáltalán nem. Az "Don't Forget" lemezt is szerettem, és most ezt is. Itt-ott pörgősebb, rockos dallamok, és pont. Meg lehet hallgatni többször is.

10/7,5- azt a kis ötöst fogjuk a nagy hőségre, ami miatt elvesztettem az ítélőképességem egy részét, meg hát szeretem Demit.

Írta: Máté

3 megjegyzés:

Dorka 2009. július 24. 2:39  

Sziasztok:) Szerintem hallottátok hogy Demi kezén egyre több vágást látni.Szerintem jólenne ha írnátok róla,és megírnátok h mi a véleményetek mert ti télleg elégé jó kritikuso vagytok szal nektek ajánlom:$ Pusz:)

Máté 2009. július 25. 8:14  

Dorka, külön bejegyzést nem szentelünk az ügynek, de ide válaszolok neked, Bebe nevében is: ez az egész szerintünk kamu dolog,ami valami más esetnek az elferdítése lett. Nem hinném, hogy a szülők tovább engednék a turnézást, és biztos lenne más jele is ennek az érfelvágós dolognak. Amíg nincs megerősítés, addig nem szabad az ilyeneknek hinni.

Névtelen 2009. szeptember 20. 12:33  

hát én alapból nem csípem ezt a csajt. a tévéseknek -és a pasiknak- bejön a lófog és az idétlen vigyorgás?xD mert ha igen akkor én is disney sztár leszek. ezt a csajt max felmosórongynak használnám... :S nagyon csúnya és tehetségtelen!

Megjegyzés küldése