ÉS MÉG TÖBB HP

És igen, két egymást követő bejegyzés, egy témában.
A nyilvánosságra került nagyjából negyven filmes fotó a "Harry Potter, és a Félvérherceg" filmből, amit nem csodálok, már amúgyis itt volt az ideje, hiszen alig két hét, és premieridőszak következik. Ha ide kattintotok neki lehet állni csemegézni, elég széles a vegyestál választéka, minden szereplőről van muníció bőven.

A hatos film ügyében nekem mindig ingadozik a véleményem, tehát jóra, vagy rosszra számítok-e, a legújabb promociós videók, képek, poszterek, információk fényében:
Bejelentették, hogy a forgatókönyvet helyenként átszabták, a cikiméter az egekbe szökött. Aztán sor került az első rövidebb, majd bővebb trailer megnézésére, akkor már nem ütöttem bele egymás után a fejemet a falba, hanem bárgyún vigyorogtam, hogy na, jó lesz ez.
Erre megérkeztek ezek a képek, és több helyen megint csak fogtam a fejemet Bebével együtt:

Az első dolog, amin mondhatjuk, hogy felháborodtunk, egy darab talárt se véltünk felfedezni a szereplőkön, ahol meg felvillant egy-két sötétfolt kiderült, hogy öltönyről van szó, mert a mardekáros badboyzoknál ez a trendi, és így tudjuk, hogy gonoszak. Nem gond, ha néha hétköznapi szerelésben tolják, de azért ennyire nem kellett volna sztornózni a Roxfort által előírt egyenruhát.

A másik dolog néhány karakter ábrázolásának elrontása: Ron barátnője, Lavander Brown a könyvekben is egy nagyszájú, vihogós, komikus karakternek volt beállítva, és a filmes fotók alapján úgy érzem eltúlozták ezeket a jellemzőket, és Lavander helyett a lány karikatúráját jelenítették meg a kismillió masnival, rózsaszín felsővel, és az ágyugolyó méretű gyöngyökkel.
Narcissa Malfoyt jobban elhibázták, szerintem. Az én kis agyszüleményemben egy magas, kiöregedett, hűvös tekintetű, ex-topmodellként lépett elő, hosszú szőke hajzuhataggal, és jeges kék szemekkel, valamint a Malfoyékra jellemző tejfehér bőrrel. Erre kiderül, hogy Szörnyella De Frász itt tevékenykedik tovább, miután megunta a dalmata vadászatot.

Ti mit gondoltok? Valóban jogosan akadtunk fenn ezeken a tényezőkön, vagy egészen másképp látjátok, és úgy vélitek, hogy tökéletes karakterábrázolást, és könyvhű megvalosítást kapott a hatos Potter film?
Ja, és igen, még egy dolog: ELÁRULNÁ NEKEM VALAKI, HOGY HERMIONE MIÉRT SZŐKE?!!!!!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése