KISZÚRVA?

Nagyon valószínű, hogy farkast fogok kiáltani, de szeretném kikérni a véleményeteket. A napi netes szörfölés közben elkaptam a Gossip Girl forgatás nevezetű hullámot, és érdekes képre bukkantam, és elképzelhető, hogy Kristen Bell helyett most Én szúrtam ki valamit:

Nem tudtam eldönteni, hogy vajon éppen felvételek közben készült-e a fotó, és az az alapállás, hogy Serena mutogatja vígan az eljegyzési gyűrűjét Jennynek, avagy forgatásiszünet képkockáját látjuk, és Blake traktálja Taylort az ujján tündöklő ékszerről...?

Felmerülhet az a lehetőség is, hogy szó sincs eljegyzési gyűrűről, csupán az én hülyeségem agyszüleménye az egész, és egy átlagos bizsu a szóbanforgó tárgy. Teljesen tanácstalan vagyok ebben az ügyben, szóval arra kérek minden kedves, meg nem kedves látogatót, hogy kivételesen kommenteljen, ha tud.

1 megjegyzés:

Unknown 2009. július 7. 2:46  

nem hiszem hogy forgatás, inkább szünetre szavazok. csak mert a blake mellett álló pacák (kedves férfi :D) eléggé szemet szúró,mikrofonnal a fülén ( ha az az, XD) és nem hiszem hogy egy újabb epizód szereplő lenne. :P... bár ha jobban belegondolok, ha szemből veszik őket akkor nem látszik.. =/ na mindegy, remélem hogy szünet és inkább Blake mutogattja a gyűrűt. :) ez a helyzet jobban tetszik :P
Kittii nyuszii :) // littlebunnys.gp

Megjegyzés küldése