szünet, de a kérdőíveket továbbra is várjuk

Most, azt hiszem a Média Bomba egy ideig szerkesztés nélkül marad. Kell egy kis szünet. Amíg Bebe haza nem jön, addig. Egyébként, kitettem oldalra, ahova majd jönnek a barátok lapjai is, a forrásainkat, hogy honnan vesszük a legfrissebb sztárhülyeségeket. Ja, és itt van egy videó, amit már korábban is be szerettem volna tenni, csak valamiért kimaradt, Kelly után beillik ide, mert ez is fellépés, meg biztos sokan láttátok már. De mindegy.
Ja, és a kérdőíveket továbbra is kíváncsian várom, eddig nagyon örültem, hogy ennyi dicséretet kaptunk, és az elgondolkodtató, kúltúrális kritikákért is nagyon hálás vagyok, mert azokból tudunk tanulni.

1 megjegyzés:

sophie_ 2009. július 21. 5:10  

Én a HSM-es cukormázból mindig is Ashley-t tartottam a legértelmesebbnek, de úgy különösebben sohasem érdekelt a zenéje. Most viszont baromira megtetszett ez a szám, amit nektek köszönhetek, hiszen ha itt nem hallgatom meg valószínűleg sohasem ismerem meg. Köszönöm =)

Megjegyzés küldése