Dakota piros cipellőt kapott

A Disney rajzfilmeken kívül, egészen biztos, hogy mindenkinek megvannak a maga saját kis kedvencei mesék szempontjából. Nekem az ’Óz, a nagy varázsló’ egy ilyen favorit. A könyvek rongyosra olvasva porladnak valahol a szobámban, ugyanez a helyzet a videó kazettával is, ami az 1939-ben elkészült Judy Garland filmet mutatja be.

Csakúgy, mint az ’Alice Csoda országban’, Dorothy utazása is remake-re kerül majd 2010-ben. A főszerepre Dakota Fanningot álmodták meg, és idáig olvastam tegnap a cikket. Mert Dakotában semmi Dorothys nincsen, azonkívül, hogy ugyanazzal a betűvel kezdődik a nevük. Senki sem szereti, ha a régi nagy kedvenceit bolygatják ilyen, meg olyan tehetetlen ötletekkel, nem? Szóval, ma rávettem magam arra, hogy folytassam, és a slusszpoén:
Brasil Iwanyk, a producer ezt nyilatkozta: „Napjainkban fog játszódni Dorothy unokájával.
Hoppá! Egészen másképp fest így a helyzet, furán fest, hogy úgy mondjam, de az új dolgokra mindig nyitni kell. Bár nem árt, ha idejében észreveszed, minek tártál ajtót, és idejében elvágod az utat előtte, de hagyjuk.
Még mindig van egy Dorothynk, aki egy fura helyre kerül, ellenben nem az a segítségre szoruló, napsugarakról, meg szivárványokról éneklő lány lesz.” – ezt már Todd McFarlane szájából hangzott el, aki producerkedik. Valamint a Warner Bros. azt is elárulta, hogy sötétebb, és akciódúsabb cselekményre számíthatunk.

Nem is tudom. A lelki szemeim előtt most egy mélyen dekoltált, bőrszerkós Lara Croft utánzat jelent meg, vadító vörös csizmákban, aki a vödör vizet shot gunra cserélte, és azzal lőtte szitává a gonosz keleti boszorkány fejét. Azért remélem persze, hogy idáig nem fajul a dolog. De azért az elmondottak érdekesen hangzanak.

Egyedül vagyok, mint Óz rajongó, vagy van más is, aki legalább annyira lelkesedett anno érte, mint Én? Ha, igen, mit szól a feldolgozáshoz?

1 megjegyzés:

diri 2009. augusztus 27. 11:45  

lévén hogy én is dorothy vagyok, az Óz-t mindig is nagyon szerettem :)pici koromban gyakran hallgattam egy hangjátékot, ami a mese alapján készült, és volt egy rész, ahol mindig be voltam szarva :D de azért nagyon-nagyon szerettem és szeretem (:
ez az új változat így első hallásra nem nagyon jön be... szerintem inkább kihagyom, inkább annak a szép, régi változatnak az emléke maradjon meg :)

Megjegyzés küldése