Délelőtti mókázás: A Dean szeme

Máté még nem tud róla, majd persze tudni fog, de azon gondolkozom, hogy nagyjából minden héten egyszer kéne valami „Délelőtti mókázás” videó. Szóval afféle kis sorozat lenne ebből. Azért pont délelőtt, mert szerintem az embereknek akkor van a legnagyobb szüksége nevetésre, mikor éppen felkelt az ágyból, és tudja, hogy előtte van még egy hosszú nap, meg egyébként is tök jól hangzik. A lényeg annyi, hogy mindig jönne valami kis vicces, persze valami médiához kapcsolódóan vicces dolog. A mókázás. És délelőtt. Ami gondolom, tudjátok, melyik része a dolognak. Lehet, le lesz szerkesztőségileg szavaztatva a dolog, de én most tisztára lelkes vagyok.
Eheti választottam az a videó, amit gondolom Odaát-fanok körében elég híres lehet, szóval azoknak fog inkább nagyot ütni, akik nem ismerik/szeretik stb. a sorozatot. Meg kell mondjam, ha lehetne címet választani a videónak, én ezt adnám: Mit mutassunk a népeknek, hogy mindenkivel megszeretessük a sorozatot? Ennél több… nem hiszem, hogy kell. (A hang valamiért nem az igaz, legalábbis az én gépemen, szóval tekerjétek fel jól a hangerőt, hátha alapból ilyen rossz a minősége.)
Ó, és igen. Hamarosan jön az első évadcsöpögős istenítése értékelése.

Jensen Ackles - Eye of the Tiger from Kim Shim on Vimeo.


Írta: Bebe

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése