geek in the love

Az "Így jártam anyátokkal" mellett erre a szituációs komédiára is esküszik a nép, ha történetesen egy húsz-huszonötperces poén parádéra fáj a foga valakinek. Hát e mellett Kaley Couco hátsó felére is megsajdult a fogsorom, főleg úgy, hogy örökösen forrógatyát adnak rá. De az élet már csak ilyen szemétláda, nem igaz?

A vicces vonulatát a sorozat a frappáns dialógusok helyett, a geek karakterekből meríti, ez az eljén kicsit zavart is. A "geek" a fogalomtárban legtöbbször a roppant agyas, tudományos eszmefuttatásokat gyakran alkalmazó, a megszokott átlag intelligenciától eltérő, hímnemű egyedet jelöl. Ehhez hozzáadódik az antiszociális beállítottság, és a stílusérzék hiánya is. Szóval, itt van ebből egy rakás, geekből, úgyértem.
Jómagam se vagyok éppen egy társasági központ, de ha a szereplőket nézzük egyébként totál külön állunk egymástól, így nehéz volt az első epizód alatt a furcsaságaikhoz alkalmazkodni. Egy "sima" szitkomban "átlagos" emberekkel találkozhatunk, akiknek a megnyilvánulásai nem idegenek a számunkra. Itt más a helyzet, de a humorforrás ebből adódik, mint azt mondtam, no problemo.
Elkalandoztam, tehát ott tartottam, hogy egy csapat stréber, eminens srác. Ketten kerülnek igazán középpontba, Leonard, és Scheldon, akik lakótársak. Egy New Yorki- mert felteszem az-, sztori nem igazi sztori a lakótársasdi nélkül.
A szomszédságukba beköltözik A Nő. Barnított test, szőke fürtök, a megszokott hollywoodi tündérke, Penny. Aki ugyan próbál aranyosan, és kedvesen viszonyulni a fiúkhoz, ez viszont néhány helyzetben eléggé nehéz.

Elderülgetek, meg vigyorgok rajta, de nem lettem egyik pillanatról a másikra függő, ahogy a HIMYM esetében történt, inkább minden egyes kis adaggal lassan, de biztosan megszeretem kategória. Ez persze nem jelenti rögtön azt, hogy aljadék lenne, minőségi produkció, tök jó forgatókönyvvel, és egy külön társadalmi réteg megismerésével, ugye.

10/8- így első körben ennyit mindenképpen megér a műsor, pótlónak, amíg "Így jártam anyátokkal" hiányban szenvedek, tökéletesen megteszi.

Írta: Máté

2 megjegyzés:

Kendi 2009. augusztus 18. 1:53  

Én is már jó ideje nem láttam új HIMYM részt, ezért tegnap megnéztem a kedvenc részeimet. Az ananászosat (asszem 1x18) és azt, amikor rámutatnak egymás hibáira (3x08).
Am meg az yv.hu-n szoktam nézni a 4.évadot, mert fent van magyar felirattal, csak már egy ideje nem tettek fel új részt :S

Máté 2009. augusztus 18. 5:44  

Mi is Bebével a yourvideon csekkoltuk az évadokat, és ne tudd meg milyen hideg zuhany ért reggel, amikor kényelmesen, bekészítettem magam egy dupla adagra, és ráébredtem, hogy nincs tovább. XD De már a torrent papa segítségével szedem is le a maradék részeket.

Megjegyzés küldése