szeptemberi sorozat dömping




A szeptember dömping kezdetét veszi...ezt kapjátok ki! Kezdetét veszi holnap! A Tvaddict.com egy naptárral is készült a számotokra, hogy tisztába rakja a dolgokat, mikor, hol, és ki(k) uralják a tévéképernyőket! Én a saját várós listámat összeállítottam ez alapján, ezt ide ki is írom, a teljes nyomtatásra alkalmas kalendáriumot meg itt éritek el- Thanks for Matt.

Szeptember 8. (szerda): 90210- második évad
Melrose Place- első évad

Szeptember 10.(csütörtök): Vampire Diaries- 1. évad
Supernatural- 5. évad (Bebe)

Szeptember 14. (hétfő): Gossip Girl- 3.évad


Szeptember 16. (szerda): The Beautiful Life- 1. évad

Szeptember 17. (csütörtök): Bones- 5. évad (közelében sem vagyok még, de szeretem a sorozatot)

Szeptember 21. (kedd): Heroes- 4. évad
Dr. House- 6. évad (detto Bones)
Így jártam anyátokkal- 5.évad

Szeptember 23. (csütörtök): Mercy- 1.évad

Szeptember 24. (péntek): Grace Klinika- 6. évad (igyekszem beérni)

Szeptember 27. (hétfő): Született Feleségek- 6. évad (ugyanúgy lemaradva)

Figyelem: Akinek kell némi segítség abban, hogy felhívjam a figyelmet a torrent letöltésekre, valamint felirat megjelenésekre, és szeretné követni ezen sorozatokat, az nyugodtan szóljon, és akkor tartok egy gyorstalpalót ezzel kapcsolatban, hogy hová érdemes menni keresgélni.

2 megjegyzés:

Angie 2009. augusztus 31. 11:00  

Máté, engem érdekelne ez a gyorstalpaló, persze csak ha nem okoz gondot.

Máté 2009. szeptember 1. 7:44  

Kívánságod számomra parancs.;)

Megjegyzés küldése