Scarlett vs. Keira

Keira Knightley, és Scarlett Johannson. Egyiküktől sem állnak távol a kosztümös filmek, mint azt jól tudjuk, ahogy azt is, hogy ebben a környezetben mindketten szerethetőek. Számomra legalábbis azok. Mi van akkor, ha választani kell közülük?

Megmondom: nagy dilemma, nagyon nagy. A harc a ’My Fair Lady’ remake Eliza Doolittle szerepéért folyik. A fegyvernem: tehetség, és egyedi báj. Ezekben bővelkednek a művésznők, szóval úgy gondolom maga a karakter határozza majd meg, hogy melyikük illik jobban bele a paraméterekbe.

A forgatókönyvön nem mellesleg Emma Thompson dolgozott, a rendezői székbe pedig Stephen Daldryt ültették, és az sem kizárt, hogy Daniel Craig lesz Henry Higgins, a férfi főszereplő. Mindig jó tudni, ha az ilyen feldolgozásokhoz a filmes szakma elismert alakjainak köze van. Annál kisebb a valószínűsége, hogy elszúrják, de ne vegyük készpénznek, még véletlenül se.

Hiába klasszikus, én nem ismerem még, várom ám a voksokat azoktól, akik vágják, meg azoktól is akik nem, hogy kit látnának szívesebben a hősnő köntösben.

3 megjegyzés:

diri 2009. szeptember 1. 4:39  

hmhm.. ennek a filmnek az esetében én inkább Scarlettre szavaznék :) láttam már egy nagyon régi változatát és szerintem jobban beleillik Scarlett. ettől függetlenül mindkét szinésznőt szuperjónak tartom ;)

Máté 2009. szeptember 1. 7:43  

Én elfogult vagyok Scarlettel kapcsolatban, Keira Knightleyval semmi bajom sincs, de Scarlett, az Scarlett. (L)

diri 2009. szeptember 4. 13:00  

bizony, számomra is ő az egyik nagy favorit szinésznő :) és szimpatikus, hogy nem egy csont és bőr nő.

Megjegyzés küldése