Jónásék 3D-ben

Mi célja lehet egy olyan filmnek, ami a jelenleg leghíresebb fiúbanda egy koncertjét mutatja be, olyan kis extrákkal, mint néhány másodpercnyi félmeztelen jelenet, sikítozó lánytömegek felvétele, és hasonló finomságok?
Hát pontosan. Az, hogy az előbb említett sikítozó lánytömegek megnézzék moziban, vagy ötvenszer, megvegyék DVD-n, plusz a filmben elhangzott dalok cédéjét, egyéb relikviákat, és gyűljön a pénz. Fanatikus rajongók bármire képesek költeni, pláne, ha erről a három tündérbogárról van szó.
Viszont, aki éppenséggel nem tartozik ehhez a sikítozó réteghez… hát jobban teszi, ha messziről kerüli ezt a filmet. A Jonas Brothers, 3D Concert Experience-t.
Ne értsetek félre. Én bizony pontosan az őrült rajongók táborát népesítem, a Jonas Brothers poszterekkel kitapétázott szobámmal, és azzal, hogy a film másfél órája alatt tátott szájjal ültem monitorom előtt, és csak az járt a fejemben, mennyire jó lenne élőben látni egy ilyen koncertet.
Ezzel szemben, öcsém, aki véletlenül a szobámba tévedt, miközben itt szépen lassan elfolytam a székemről, nagyjából másfél perc nézése után, sarkon is fordult, néhány keresetlen szó kíséretében. De mint mondtam, ennek a filmnek nyilván nem az a célja, hogy meggyőzze a megrögzött Jonas-nemszeretőket, hogy ők a világ legjobb bandája, és szép lassan az egész bolygót az uralmuk alá hajtsák.
Az biztos (és ebben még az öcsém is egyetért velem) hogy azt bizony tudják ezek a Jónásék, hogy kell igazi, oda*síp*ós showt csinálni. Óriási tűzoszlopok, tűzijáték, össze-vissza emelkedő színpad, egy óriási zenekar ezek mind-mind tökéletes kellékei egy felejthetetlen koncertnek. Arról meg aztán ne is beszéljünk, hogy teljesen élőben nyomják az egészet, miközben fel-alá rohangálnak, ugrálnak, ökörködnek.
Ezért kapják a nagy zsozsót, gondolom, gyúrnak rá rendesen… ez is igaz. De akkor eszméletlenül állatul néz ki még így filmen is a koncert, hát el tudom képzelni, milyen lehet egy tömött stadionban figyelni az eseményeket.
Összességében… igen, az IMDB-n az világ egyik legrosszabb filmjének kiáltották ki, és a többi kis butaság… de mint mondtam: abszolút nincs más célja, mint kielégíteni az ifjú kis rajongók igényeit. A többiek meg maradjanak az olyan filmeknél, amiknek több értelme van.
Mint, mivel már mondtam, Jonas-rajongó vagyok, nekem ez egy olyan 8/10 filmecske. Illetve, legyen 8,5, mert a félmeztelen Joe Jonas látványa simán dob az egészen egy fél-pontot.
Írta: Bebe

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése