lista lövet: top 50 legjobb folytatás

Mostanában a filmek háttérbe szorultak a sorozatok mellett, de ha egyszer tömegesen kapjuk a jobbnál-jobb képeket, videókat, és a forró drótot, hát megesik az ilyen, hogy jobban előtérbe kerül az egyik, mint a másik.

Ha egy film elsöprő sikert arat, akkor a készítők pénz szagot érezve, hajlamosak a folytatásra, amit az esetek túlnyomó részében ne szépítsük, elcsesznek. Bár megeshet az is, hogy nem. Na, ezeket foglalta egy top ötvenes listába az ’Empire’, a teljes felsorolást elemezgetve itt csekkolhatjátok, Én az első tizet raktam be ide:

10. Evil Dead II/ Gonosz halott 2.
9. Superman II
8. Before Sunset/ Mielőtt lemegy a nap
7. The Bourne Supremacy/ A Burne-csapda
6. Star Wars V: The Empire Strikes Back/ Csillagok Háborúja: A birodalom visszavág
5. The Dark Knight/ A sötét lovag
4. Toy Story II
3. Terminator II: Judgement Day/ Terminátor 2: Az ítélet napja
2. The Godfather II/ A keresztapa 2.
1. Aliens / Földön kívüliek

Kultusz filmek, amiket majd egyszer meg kellene néznem, csak tudjátok, a populáris dolgokra szoktam jobban ráfeküdni, így az ilyen már-már legendás alkotásokra nem marad energiám, vagy időm, esetleg egyik sem.
Azért nem olyan vészes a helyzet, a ’Sötét Lovagot’, ’Toy Story 2.-őt’, ’Csillagok háborúját’ mind láttam, és maximálisan megérdemlik a helyet ezen a toplistán.

Egy ’Harry Potter’ film is beválogatásra került, - ami azért tök alap szerintem-, és a huszonnegyedik helyet ütötte meg az ’Azkabani fogoly’, az-az a Potter széria harmadik része. Az ’Empire’ Alfonson Cuaront, a rendezőt jelöli meg annak okául, hogy pont erre esett a választás. Ezzel nem vannak egyedül, számtalan helyen hallottam már ezt.
Én mindig is az első két részre szavaztam, véleményem szerint ott érződik a legjobban a könyv hangulata a meleg színekkel, hosszú suhogó talárokkal, és süvegekkel. Sokan gyerekesnek, és nyálasnak titulálták, de jól emlékszem arra, amikor csüggedt fejjel kóvályogtam ki a mozi teremből az ’Azkabani fogoly’ után, mert az egész feeling ki lett nyírva, és attól kezdve már soha többé nem éreztem azt, amit a kezdetekkor.

Ti mennyiben értetek egyet a helyezésekkel, van valami, amin változtatnátok? Ragadjatok klaviatúrát, és írjátok meg!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése