A Supernatural Pilóta

Igazából már rettenetesen régóta szemezgetek ezzel a sorozattal. Gyakorlatilag, mióta az első előzeteseket megláttam még anno az RTL Klubon. Vagyis nem mostanában. Aztán meg is feledkeztem róla, és időközben meg is győztem magam, hogy ez nagyon nem nekem való a horroros beütéssel, meg ilyesmikkel.
És igen. Most délelőtt jutottam el odáig, hogy leültem, és megnéztem a pilotot. Ugyanazzal a lendülettel jól le is szidtam magam, amiért nem álltam ennek neki már sokkal korábban.
A sztorit, szerintem rajtam kívül mindenki nagyon jól ismeri. Bratyók, eltűnt fater, keresgélés, szellembige, miegymás.
Alapvetően pozitívumnak számít a két főszereplő, Jared Padalecki meg Jensen Ackles. Mint nagyon sok nőtársamnak, bizony nekem is rengeteget nyom a latba, hogyha éppen nem körmömet rágom izgalmamban, vagy próbálok elbújni tenyerem mögé, kedvemre csöpöghetek székemen, és gondolkodhatok azon, melyikük elé esnék térdre szívesebben, és könyörögnék, hogy vegyen feleségül. Így a Pilot után, még nem igazán sikerült eldöntenem, remélem, a későbbiekben majd menni fog. Bár, az is lehetséges, hogy végül az a gyönyörű autó kerül ki győztesen a csatából.
Nagyon bejön még az, ahogy felépítették az egész epizódot. Talán azért, hogy némileg oldják a feszültséget, időközönként a forgatókönyvírók becsempésznek kis vicces beszólásokat, párbeszédeket, hogy aztán ismét jól megijedjen a nép, és utána megint megkönnyebbüljön picit. Persze, lehet ez a történet előrehaladtával és az események komolyodásával majd változni fog, de hé, még csak az első résznél tartok, továbbra sincs fogalmam semmiről.
Pirospontot érdemel a soundtrack is. Hála a Dean kocsijában porosodó kazettáknak csupa rock klasszikussal találkozhatunk, például a „Highway to hell”-lel, ami már csak a történet miatt is telitalálat.
Amit nagyon bánok, hogy magyar szinkronnal álltam neki az egésznek. A főszereplők hangjai még úgy, ahogy elmennének (bár kíváncsi vagyok, hogy fogok erről vélekedni az eredeti hangok után), de a mellékszereplők szinkronjai valami eszméletlenül rosszra sikeredtek, mintha csak úgy behívtak volna néhány embert az utcáról, azzal a felkiáltással, hogy „hé, figyu, kapsz egy kis zsozsót, ha érzelemmentes hangon eldarálod ezt a szöveget”. Valamint, szeretném picit lehúzni a vizuális effekteket is. Ici-pici hibák akadtak a kivitelezésben, leginkább a tüzes részeknél, ahol nem igazán tudtam magam emiatt átadni a félelemnek, de biztos vagyok benne, hogy ez idővel javulni fog, miután a készítők szépen kapták a nagy pénzeket.
8/10. Simánlazán. Egyedül azt bánom, hogy sikerült egy olyan napot kifognom ennek megnézésére, mikor senki nem tartózkodik itthon. Momentán még nem félek… de mi lesz velem éjszaka?

Írta: Bebe

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése